יום ראשון, 19 ביולי 2009

מסע משותף המחבר עבר, הווה ועתיד - נאות אשקלון

גלית בן ישי-הובילה את התוכנית, 9 תלמידים מכיתות ד, 9 סבים וסבתות של הילדים.

המשתתפים למדו מיומנויות תקשוב בסיסיות וגלישה ברשת תוך תיעוד זיכרונותיהם של הסבים והסבתות מתקופות שונות בחייהם. לכל זוג משתתפים (מבוגר וילד) הוכן קלסר ותיקיה במחשב בהם נאספו הפעילויות השונות. לדוג', לקראת חג הפסח, נתבקשו המשתתפים לספר על ליל הסדר הראשון בבית אבא. לקראת יום העצמאות, עסקו בפעילות – אני ב"קום המדינה" ובה כתבו קטע המתאר את חייהם עם קום המדינה: היכן גרו, בני כמה היו, מה הם זוכרים משנת 1948 וכד'.

מדברי המשתתפים:

סבא יעקב (בר) יש לי מחשב בבית ולא עשיתי איתו כלום. עכשיו אני כבר מחכה לחזור הביתה ולהתחיל לעבוד איתו. וגם ממש כיף לי לעבוד עם בר.

סבתא דינה (עונג) ממש כיף לי לעבוד עם הנכד שלי. אני לומדת איתו הרבה וזו ממש הזדמנות ליהנות משעה איתו לבד.

סבתא טטיאנה (דריה) אני ממש מתרגשת לעבוד עם דריה וכיף לי ללמוד כי אני לא יודעת כלום.

סבתא סווטה (ליאור) אני אוהבת את ליאור ורוצה ללמוד לעבוד במחשב.

סבתא אידה (בר) אני ממש נהנית ללמוד מהנכד שלי. כיף לי לשבת איתו הוא ממש מורה מצוין וכיף לי לעבוד עם המחשב.

סבתא רבקה(מור) זה נחמד מאד ללמוד משהו חדש וכיף עם מור.

סבתא אורה(שחר) אני ממש שמחה שעשיתי את זה כי אפילו שקשה לי להגיע אני ממש נהנית ללמוד לעבוד במחשב וגם להיות עם שחר.

סבתא רינה (שיר) לי ממש קשה כי אני לא יודעת לעבוד עם המחשב אבל אני נהנית ואני אלמד לאט לאט.

סבתא ניצה(עטרה) אני ממש מתרגשת לעבוד עם עטרה. ממש כיף לי ללמוד איך לעבוד במחשב ואני שמחה שאני משתתפת.

אין תגובות: