יום חמישי, 26 במרץ 2009

ביה"ס ציפורי בת-ים קשר רב דורי עם העולים החדשים

ביה"ס ציפורי בת ים - קיבוץ גלויות
תכנית הקשר הרב דורי מתקיימת זו השנה השניה ברציפות, השנה המורות מובילות התכנית: אורלית נפתלי ומלי חזן יזמו שיתוף פעולה עם מנהלת אולפן שרת בבת-ים, חדוה צ'ריסקי. שיתוף הפעולה בו לומדים העולים החדשים את רזי הטכנולוגיה ויחד מתעדים את סיפורי העליה לארץ.
מלי שלחה לנו את הכרזה היפה שהם הכינו בביה"ס
ואורלית סיפרה על הביקור בתאריך 24.3.09 , יחד עם מנהלת ביה"ס מתי עזרא, אצל ראש העיר שלומי לחיאני בה ספרו לו על התכנית הייחודית לעולים החדשים ועל שיתוף הפעולה הפורה עם אולפן שרת בבת-ים.

9 תגובות:

תלמידי כיתה ה אמר/ה...

מאוד נהננו עם העולים.
זאת הייתה חוויה ממש נפלאה.
היהי לנו כיף ללמד אותם ולגלות להם דברים חדשים.
ולי היה נעים ללמוד עם הבנות המתוקות.
אלגנש-עולה מאתיופיה
מישל-כיתה ה.

נופר אמר/ה...

קוראים לי נופר ואני הייתי עים מישל בקשר הרב דורי היה לי מאוד כיף לעבוד עים אלגנש ומישל נהננו ולמדנו עליה קצת על הבת שלה ועל המישפחה שלה ועל איך שהיא הגיעה לארץ היה פשוט נהדר חוויה חד פעמית וזהו זה ניגמר והייתי רוצה שתהייה עוד פעם כזאת... אולי בשנה הבאה.
חבל שהיא לא הגיעה היום, אך הבנו שהיא מצאה עבודה סוף סוף- אולי זה בזכותנו? מי יודע...

רום אמר/ה...

קוראים לי רום מכיתה ה' ולי-פרידה עולה מברזיל.בקשר הרב דורי, הסברתי לה כול מיני דברים במחשב ומאוד נהנתי ללמד אני רוצה שזה גם ימשיך לשנה הבאה למדתי את פרידה איך בונים מצגת ואיך מסכמים ואיך נכנסים לאינטרנט מאוד נהנתי ללמד ואני רוצה שזה ימשיך גם בשנה הבאה.

חן אמר/ה...

קוראים לי חן ואני תלמידת כיתה ה' 1 מבית ספר ציפורי, אני משתתפת בתכנית הקשר הרב דורי, אני שמחה שהיתה לי הזכות להשתתף בתכנית - אני מקווה שעזרתי לפרידה בלימוד המחשב.

אודיה אמר/ה...

קוראים לי אודיה מבית ספר ציפורי מכיתה ה'1 ואני משתתפת בתכנית הקשר הרב דורי, אני מלמדת את אסתר דרעי שבאה מלפני שמונה חודשים מצרפת, אני מצטערת שאסתר לא יכולה להגיע יותר מאחר והיא חזרה לצרפת בגלל בעיות בריאותיות.
החלמה מהירה!

דניאל אמר/ה...

שמי דניאל מכיתה ה' ואני לימדתי את קסנש- למדתי המון ממנה יש לה סיפורים מעניינים מהבית שלה.
היה כיף.

אנונימי אמר/ה...

אלגנש היא בחורה עולה מאתיופיה צעירה , ולדעתי היא מצאה עבודה בזכותינו.

מילי חזן ולא מלי... אמר/ה...

שלום לכולם!
שמי מילי חזן ואני המדריכה בתוכנית הקשר הרב דורי,
שמחתי לעזור לצמצם את הפער הדיגיטאלי בקרב העולים החדשים בבת ים, וללמד את תלמידי הנפלאים את מיומנויות המחשב על מנת שהם יעשו זאת גם עם העולים החדשים.
אנו שמחים לסיים את התכנית לאחר תקופה יחד.
כולנו תקווה להמשיך את התכנית עם אנשים חדשים בשנה הבאה!
תודה רבה למדריכות המדהימות שלנו, למאיה נוימן ולתמי גרין שיודעות להדריך ולפרגן!!!
תודה!
מילי חזן- ולא מלי...

אורלית אמר/ה...

התוכנית מתקיימת בבית ספר ציפורי זו השנה השנייה ואנו והעולים מאוד מרוצים ,
בשנה שעברה בחרנו להפעיל את התוכנית עם עולי אתיופיה, תלמידים מכיתות ו' חנכו הורים של תלמידים יוצאי אתיופיה התוכנית פעלה יפה מאוד ותרמה לתלמידים ולעולים ולכן בחרנו השנה להרחיב את התוכנית ולשתף גם עולים נוספים לאוו דווקא הורים מביה"ס , בשתוף עם אולפן עולים מרכז שרת בת - ים .
המורה מילי העבירה את השיעורים יחד עם תלמידיה וגם השנה התלמידים והעולים היו מאוד מרוצים. אנו נשמח להפעיל את התוכנית גם בשנה הבאה לאוכלוסיה הרחבה של ביה"ס והעיר בת ים .
תודה על ההזדמנות שניתנה לנו ,אורלית נפתלי