יום שני, 19 בינואר 2009

הקשר הרב דורי במחוז חיפה

תכנית הקשר הרב דורי במחוז חיפה
רכזת התכנית לימור הררי
בתי ספר הפועלים בתכנית מדווחים על שיפור משמעותי באקלים החברתי, תוך טיפוח ערכי כבוד וקבלת הייחודיות והשוני שמאפיינים את הדור המבוגר.
מובילי התכנית, קהילה ערכית של מורים "עם ברק בעיניים" המפעילים את התכנית החוייתית בבתי הספר. גם השנה מתקיימת השתלמות לקהילה המובילה את התכנית. בהשתלמות ניתנת הדרכה דיפרנציאלית למובילים ותיקים ולמורים החדשים. לכל מוסד נבנתה תכנית עבודה על פי מודל ייחודי המתאים לכל בית הספר, בין הנושאים המרכזיים: פיתוח כישורי ההנחייה, מודלים שונים לתיעוד זיכרונות ומגוון דרכי ייצוג - תיעוד דיגיטאלי של סיפורי זכרונות, חשיפה לכלים מקוונים כגון ויקי, כלי עיבוד תמונות וכלי מולטימדיה נוספים כסקרטש.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הנכם מוזמנים לשוטט באתר המחוזי בו יש ריכוז של הפעילויות, התכנים והחוויות ממפגשי הלמידה השיתופיים. בכתובת:
http://www.schooly.co.il/kesher/

אנונימי אמר/ה...

לתמי גרין המיוחדת:
נהניתי במורה ללמוד את תוכנית הקשר הרב דורי ...
התוכנית עוררה אצלי הרבה מחשבות סביב תיעוד זכרונות..
תודה על היחס האישי וההדרכה למופת
המשך הצלחה ושגשוג
זהרה חלבי
בית ספר חדשני

אנונימי אמר/ה...

קודם כל יישר כח על פתיחת הבלוג.
בית ספר "הצבי ישראל" בקרית אתא בשנה שעברה הפעיל את התוכנית הקשר הרב דורי. המבוגרים שנבחרו בבית ספרנו היו עובדי התחזוקה ומתנדבים מבית הספר.
מספר המפגשים אומנם היה מועט, אך העשיר כל אחד מן המשתתפים. המבוגרים פגשו את המחשב והכירו את סביבת האינטרנט. הילדים היו מאושרים שנפלה בחלקם האפשרות ללמד כבר בגיל צעיר וציפו להמשיך בתוכנית זו גם בחטיבת הביניים.

אנונימי אמר/ה...

פרויקט מיוחד במינו , זאת השנה השלישית שאני מובילה הפרויקט ואני נהנה מאוד מזה ומקנה לי הרבה סיפוק והנאה אישית , תודה לכל העוזרים והתומכים וכל החומר שאתם מעבירים כל הזמן ללימור המיוחדת לתמי האנושית ביותר ולעידית האמא של כולם
אכלאס גדבאן - בית ספר דליה א'

אנונימי אמר/ה...

תמי יקרה !
שנה שניה שאני משתלמת בתוכנית הקשר הרב דורי ונהנית ולומדת מכל מפגש. בבית ספר אלונים בו אני מלמדת מעבירים את לסבים ולסבתות והלמידה אפקטיבית והתוכנית יוצרת אהדה רבה ותגובות מצויינות.
יישר כוח על 10 שנים של עשיה
מעין, לי וגלית (אלונים -פרדס חנה)

אנונימי אמר/ה...

שלום כולן!
זכות גדולה לכולנו להיות מעורבים בתהליך משמעותי וערכי שכזה, תודות וברכות לכל העושים במלאכה, לתמי וללימור המובילות ולמורות השותפות. מרתק לראות את הייחודיות שמפתח כל בית ספר שבתכנית, והכל בזכותכן!
אישית, לאחרונה צרפתי את הורי למעגל הדור השלישי והמתוקשב, ואיך אבי אומר... מרגע שאמי התחברה למחשב הוא סובל מחוסר תשומת לב...
שלכן
עידית